Čelnici „Fijata“ danas su doneli odluku o tome da u kragujevačkoj fabrici automobila osim punta proizvode i porodični automobil radnog naziva N0(N nula). Odluka je danas u Torinu predstavljena užem rukovodstvu „Fijata“ uz napomenu da je model N nula prema ranijim planovima trebalo da proizvode u Italiji, ali je ipak odlučeno da proizvodnja bude preseljena u Srbiju. Time su otklonjena sva ranija nagađanja hoće li se u kragujevačkoj fabrici proizvoditi mali gradski auto - novi fijat uno ili nešto drugo. Novi model N nula proizvodiće se u dve verzije - sa pet ili sedam sedišta. Verzija sa pet sedišta biće klase mercedes A, dok će veći model biti mini van klase „sitroena pikaso“ ili „opela zafire“.
Čelnici „Fijata“ danas su doneli odluku o tome da u kragujevačkoj fabrici automobila osim punta proizvode i porodični automobil radnog naziva N0(N nula), saznaje „Blic“ u Vladi Srbije.
Odluka je danas u Torinu predstavljena užem rukovodstvu „Fijata“ uz napomenu da je model N nula prema ranijim planovima trebalo da proizvode u Italiji, ali je ipak odlučeno da proizvodnja bude preseljena u Srbiju. Time su otklonjena sva ranija nagađanja hoće li se u kragujevačkoj fabrici proizvoditi mali gradski auto - novi fijat uno ili nešto drugo.
Novi model N nula proizvodiće se u dve verzije - sa pet ili sedam sedišta. Verzija sa pet sedišta biće klase mercedes A, dok će veći model biti mini van klase „sitroena pikaso“ ili „opela zafire“.
Investicija u prozvodnju novog porodičnog automobila biće oko 800 miliona evra, što je za 100 miliona evra više od ranije planiranog iznosa.